20 Οκτ 2010

Ποντίκια και παπιά...!

Τελικά τα μάους γιατί ονομάστηκαν μάους; Λένε γιατί μοιάζουν με ποντίκια... Σιγά μη μοιάζουν με ποντίκια. Και τα ασύρματα μάους τι είναι ποντικια χωρίς ουρά; :Ρ
Και για του λόγου το αληθές ιδού!

www.e-shop.gr

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=48449

 Γιατί ονομάστηκε το @ παπάκι; Μοιάζει με παπί; Άσχετο!! Υποτίθεται ότι το @ ("παπάκι") ονομάστηκε έτσι γιατί οι τύποι που γράφανε σε Command Line (Unix/MS-DOS, κλπ.) πίστευαν ότι τους θυμίζει μια πάπια που βουτάει στο νερό για να φάει... (απ'το www.psaxtiria.com)
Μιλάμε τους έλειπε η φαντασίαααααααα... εντελώς!
Όχι δείτε και πείτε μου!



Τώρα πως θα μπορούσαν να τα ονομάσουν; Χμ..
To μάους θα μπορούσε να λέγεται 'χεράκι' του pc ή 'κύκνος' αφού κυλάει απαλά στο γραφείο.. Λέω γω τώρα αν θέλετε πείτε κι εσείς ιδέες!
Το παπάκι θα μπορούσε να λέγεται 'πηδηχτό α' ή για συντομία σκέτο 'πηδηκτό' αφού πετάει αντί να κάθεται :))
Για πείτε ιδέες να βρούμε εναλλακτικές λεξούλες!

12 σχόλια:

  1. Για το mouse θα διαφωνήσουμε.
    Το βρίσκω πολύ έξυπνο και πραγματικά πιστεύω ότι μοιάζει με ποντίκι (ειδικά τα πρώτα mouse). :)
    Τώρα... για το παπάκι, έχεις απόλυτο δίκιο.
    Και επειδή με προβλημάτισες, έκανα ένα search στο ίντερνετ και ανακάλυψα ότι το σύμβολο αυτό προέρχεται από την Αρχαία Ελλάδα όπου και χρησιμοποιήτο για να συμβολίσει τον αμφορέα.
    Δηλαδή, όταν ήθελαν να μετρήσουν την ποσότητα που περιείχαν οι αμφορείς, για παράδειγμα, αν ήταν 10 οι αμφορείς, έγραφαν 10@.
    Αναφέρεται επίσης ότι οι μοναχοί στον Μεσαίωνα που αναγκάζονταν να γράφουν ολόκληρα βιβλία στο χέρι, ανακάλυψαν αυτό το σύμβολο αντί της λέξης "at" ενώνοντας έτσι το a και το t καταφέρνοντας έτσι να κερδίσουν χρόνο.
    Ένα αποδεικτικό έγγραφο από Σουηδικό δικαστήριο του 1674 που περιέχει το συγκεκριμένο σύμβολο, μπορείς να δεις εδώ...

    http://static.colourlovers.com/uploads/2010/03/File_1674-liten.jpg

    Επίσης, εδώ...

    http://www.guardian.co.uk/notesandqueries/query/0,5753,-1773,00.html


    ...μπορείς να δεις πώς ονομάζουν το "παπάκι" στις διάφορες χώρες. :)

    Ευχαριστώ για την αφορμή που μου έδωσες για να ενημερωθώ. ;)

    Φιλιά πολλά!

    ΥΓ: Κατά τη γνώμη μου λοιπόν, το "παπάκι" θα μπορούσε κάλλιστα να λέγεται "αμφορέας".
    Ελληνικότατο και όμορφο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/10/10, 8:58 μ.μ.

    Για το "ποντίκι" συμφωνώ να παραμείνει ως έχει ... Δεν ξέρω το γιατί , αλλά μου αρέσει να έχω ένα ... ποντίκι του χεριού μου ...
    Όσο για το @ ... τί να πω ;...
    Προτείνω να το λέμε "αλφάκι" ... είτε Έλληνες είμαστε , είτε οποιοιδήποτε άλλοι ....
    Πχ alfaki ...
    Τί λες ;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με το mouse δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα, γιατί όσο να πεις,το καλώδιο κάτι φέρνει σε ουρά...Το @ όμως ομολογώ ότι με προβλημάτισε αρκετά αν κρίνω από το γεγονός ότι τα τελευταία δέκα λεπτά, κάθομαι και το βλέπω από όλες τις μεριές και με όλους τους δυνατούς τρόπους, μέχρι να βρώ κάτι που να παραπέμπει έστω σε παπάκι. Μετά λοιπόν από προσεκτική και ενδελεχή ανάλυση του σχήματος, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι όντως, καμμία σχέση δεν έχει το σημαδάκι @ με το παπάκι! Ορίστε τώρα τι κατάλαβες?? Μόλις μου απομυθοποίησες το σύμβολο παπάκι :)))))) Άσε που είμαι ικανή να το βλέπω όλο το βράδυ μέχρι να το δω να βουτάει για να φάει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το ποντίκι μοιάζει με ποντίκι πιστεύω...

    το παπάκι δεν το λέω ΠΟΤΕ παπάκι... μου φαίνετε χαζό είναι η αλήθεια... από που κι ως που παπάκι; να μιλάς σε επαγγελματικό ραντεβού και να λες στον άλλο tade papaki cytanet???πάντα χρησιμοποιώ το at...
    και το αλφάκι που λέει η silia ακούγετε καλό
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ενδιαφέρον το site που μας δίνει η Lilith... "μικρό σκουλίκι", "ουρά μαϊμούς" ακόμα και "σκύλος" που κοιμάτε θα συμπλήρωνα εγώ.. πολύ επαγγελματικά όλα!!!!
    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λιλιθάκι δεν μπορούμε να σωθούμε απ'το ποντίκι ε; Μοιάζει κάπως αλλά πάλι... τελοσπάντων παραδέχομαι έχω ηττηθει επί του θέματος :))

    Το 'αμφορέας για το @ δε μ'αρέσει γιατί μου θυμίζει αγγείο κι όχι το σχηματάκι. Το 'αλφάκι της Σίλιας μου άρεσε πάρα πολύ και θ'αρχίσω να το χρησιμοποιώ νομίζω :)

    Χαίρομαι που έγινα αφορμή να το ψάξεις το θέμα. Το έψαξα κι εγώ αλλά όλα αυτά που βρηκες δεν τα πετυχα μαλλον γιατι έψαχνα στα ελληνικα. Ευχαριστώ για τα λινκ θα τα επισκεφτώ σε λιγο και θα σου πω εντυπωσεις.

    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. silia το αλφάκι σου πολύ μου άρεσε. Όπως είπα και στη Λιλιθ πιο πάνω σκέφτομαι να αρχίσω να το χρησιμοποιώ. Πολύ έξυπνο ;)
    Οσο για το ποντίκι... παραδίνομαι τι να κάνω; κλαψ :)))
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η μάγισσα του Πορτομπέλο χαχαχαχα αφού δε μοιάζει με παπάκι βρε παιδί μου πως να το κάνουμε; Σου αρέσει το 'αλφάκι' πρότεινε η Σίλια; Το βρίσκω μουρλια εγώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουφ! μου εγώ συνήθως λέω παπάκι και at για να είμαι σίγουρη :)))
    Το αλφάκι προτείνω ανεπιφύλακτα να το υιοθετήσουμε!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λιλιθ και ουφ πεστε μου αληθεια μοιάζει το @ για στρουντελ;! Μα πάνε καλά οι Ισραηλινιοι; Όχι πως οι Ολλανδοι πάνε πίσω.. άκους εκεί ουρά πίθηκου :)))))
    Αν και τώρα που το σκέφτομαι η ουρά του πιθηκου όταν κάτσει είναι κάπως γυριστή... χμ...

    Φοβερά λινκ Λιλιθ ειδικά το @ που είναι τόσο αρχαίο και μεις νομίζαμε ότι είμαστε πολύ μοντερνοι όταν το χρησιμοποιουμε τρομάρα μας!

    Εντωμεταξύ μόλις ανακάλυψα ότι ήδη λέγεται αμφορέας το @ κοίτα εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Amphora_%28disambiguation%29

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α μη μου βάζεις δύσκολα,να πούμε το παπί κοτάκι,και το ποντίκι κάβουρα?
    καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος22/10/10, 10:43 π.μ.

    Εμένα πάλι μου αρέσει η λέξη ποντίκι! Φυσικά θα προτιμούσα να το λέγαμε «Ποντίκι- Λίλιθ!» αχαχαχααχαχαχαχαχα

    Το παπάκι αν και μου αρέσει θα προτιμούσα να το λέγαμε «αμφορέα»…όπως λέει και η γριά Λίλιθ!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες κάτι, ή μάλλον γράψε αυτό που σκέφτεσαι! :)

Mi manchi

Μου λείπεις τόσο πολύ, τόσο απερίγραπτα, αφάνταστα, αδιάκοπα, ασταμάτητα, που δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν πόσο.  Κι όσο κι αν κρατιέμα...